субота, 7. јануар 2017.

Bozicni poklon

Dragi moji,dosavsi iz sela,gde inace provodim svaki Bozic,sela sam za kompljuter i naravno odmah otisla na blog.Prijatno su me iznenadili svi komentari na koje sam tamo naisla.To mi je dalo jos vise elana da nastavim da pisem i postavljam svoje postove.Naravno svako pracenje,kao sto sam rekla sa radoscu uzvracam,ali ipak mislim da to nije dovoljno da vam se zahvalim na svim lepim recima,te sam resila,da svim svojim citaocima poklonim jedan kratak kurs o nezi i modnom stilizovanju.
Kurs ce trajati nedelju dana,odnosno svaki dan cu objavljivati po jedan post o nezi i stilizovanju.
  Najvaznije od svega je sto vam nije potreban novac da primenite sve ove savete,i nikako vam nisu potrebni kozmeticari,manikiri i pedikiri.Videcete i sami da uz jeftinu robu mozete postignuti fenomenalne efekte.
  Ukoliko imate neka pitanja ili vam je potreban savet o necemu,a ne zelite da drugi vide mozete mi pisati i na email. smilosevic18@yahoo.com

Pocecu sa negom koze i kose:






                                                          Ruke:
Ruke sam sa namerom stavila za prvi dan i na ,jer pogled na necije ruke mnogo toga govori o osobi.One su prvi pokazitelj starosti,a naucno je dokazano da ruke takodje mogu pokazivati da li neka osoba boluje od odredjene bolesti.Osim toga,ruke su najmanje zasticene kada je celo nase telo u pitanju,te se i najvise stete.Koza se lako peruta i puca,postaje gruba tokom hladnoce ili neprestalnog pranja sudja ili nekog drugog rada,a nokti slabe,listaju se i takodje i oni pucaju.I upravo zbog toga je potrebna redovna nega nasih ruku,sto zbog vizuelnog uticaja isto tako i zbog zdravstvenog.
   Negu ruku koju cu vam u daljem tekstu prikazati mozete raditi na svakih nedelju dana,odgovara svim tipovima,veoma je jednostavna i brza.

(Pre nego sto pocnete,u neku malu soljicu ili ciniju pomesajte secer,so,morska je najbolja,ali ako nemate i kuhinjska moze posluziti,kafu,malo vode i kupke ili sta god koristite za kupanje.Dobro izmesajte sve sastojke i utrljajte u ruke,masirajuci svoje sake,a zatim isperite toplom vodom i namazite kremu za ruke.Sacekajte malo da krema dobro upije,a zatim pocnite negu.Ukoliko imate lak na noktima prvo ga skinite acetonom,a zatim koristite piling.)




Kao sto vidite sastojci koji su vam potrebni su veoma jednostavni i uvek ih mozete naci u kuci.A isto tako i ne kostaju puno.
Krema za ruke je sa ekstratom aloe vere,koja je veoma blagotvorna kada je koza u pitanju.Proizvodjac je Hema doo,a naziv ove kreme je Hemanis.Bogata je vitaminima A,D i E,kao i mineralnim uljima,uljima aloe vere.Veoma lako se nanosi i brzo upija.Moze se naci u vecini marketa,velicine je od 200 ml i nimalo nije skupa.
Sto se tice paste i sundje za sminkanje uopste nije vazno kog su proizvoda,pozeljno je da je pasta za izbeljivanje zuba,ali ukoliko je nemate necete pogresiti ni sa obicnom pastom.Sundjer treba da bude mekan,cist i suv.
Sa ovom turpijom sam licno odusevljena,ima cetiri strane i bukvalno je predodredjena za cele nokte,ne samo za vrhove i tacno je obelezeno kojim redom treba koristiti koju stranu.Ja sam je uzela kod Kineza jer mi je hitno trebala,a mrzelo me da se vracam kuci da uzmem svoju.Zaista sam je smesno platila i mogu vam reci,svoju,mnogo skuplju vise i ne koristim.Ne pamtim cenu,ali mislim da nije kostala vise od 100 dinara.

Na prvoj slici mozete videti kako su mi nokti i ruke izgledali pre tretmana.
-Na svaki prst stavite po malo paste,a zatim utljajte po noktu i okolo nokta,sacekajte 2-3 minuta,a zatim operite sa toplom vodom i dobro upijte vodu sa peskirom.
-Kremu,isto kao i pastu utrljajte u nokte i okolo noktiju i sacekajte da upije,nikada nemojte stavljati puno kreme vec vrlo malo.
-Zatim predjite na turpiju prateci korake.Prvo oblikujte vas nokat,a onda predjite na "turpijanje"celog nokta.Posle koriscenja svake strane koristite sundjeric kako bi ste ocistili svoje nokte i prste.
-Na kraju namazite providan lak za nokte kako bi ste ih zastitili i lak u boji ukoliko zelite.

I prva lekcija je za danas zavrsena,sutra vas ocekuje lekcija iz nege lica i kose.Nadam se da vam je moj post bar malo znacio i da se vidimo ponovo.

SRECAN BOZIC!!!



4 коментара:

  1. odlican post mnogoo mi se svidja , <3
    pratim te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Kristina,nadam se da ces procitati i naredne postove koji su nastavak ovom <3.
    Vec pratim tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post draga,zapratila sam te bilo bi mi drago kad bi me zapratila i uzvartila komentar

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala,drago mi je da ti se post dopada.Naravno da cu ti uzvratiti pracenje.

    ОдговориИзбриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...